Vad hände igår egentligen?

Okej, okej. Jag var lite blödig igår. Tyckte synd om mig själv och var förbannad. Mitt i hettans stund råkade jag också buda loss en hel del saker på Tradera och har därför tillbringat första delen av denna dag åt att nervöst hoppas på att någon har budat över. Det har många gjort, på de flesta sakerna i alla fall.

Igår skrev jag om det där med kärlek och vänner... och jag måste rätta eventuella missförstånd; jag har ju fantastiska vänner. Så egentligen var jag inte så ledsen över det. Undrade egentligen mest över vart ni var när jag verkligen behövde er. Men det vet jag ju. Klockan var mitt i natten en fredagkväll så antingen sov ni, hade sex, eller så var ni ute på krogen. Jag valde att lägga min fredag åt att gå på cirkus och dricka vin med mina föräldrar, och det var ju faktiskt väldigt trevligt. Mitt gnäll var obefogat. Dock står jag fast vid att min kära D får ta sig i kragen någon gång och sluta vara så förbannat kinkig, för det smittar uppenbarligen av sig. Det har jag sagt till honom också.

Så nu vet ni det. Tack i alla fall för era söta kommentarer. :)

Nu står storstädning på dagordningen, därefter blir det bananskumsvin, sällskapsspel och töntfilm med hjärtevännerna. À bientôt!


Kommentarer
Postat av: Carro

va e för fel på circus me päronen???



jag spenderade gårkvällen me å glo på Idol å sen soman rutn 22-tiden till tonerna av massa pirater...



pressen på "massa att göra bara för att det e helg2 borde verkligen suddas ut. snark



09

2009-09-12 @ 17:32:14
Postat av: Jessica

sötis,

Postat av: Jessica

Jävla skitdator!!



Vad alltså jag med blubbet innan. Vad jag skulle skriva var:



sötis, mitt batteri e typ nästan slut och ska sova hos mamma inatt så jag har ingen laddare med mig, kan alltså inte ringa. Hör av mig imorgon istället <3

2009-09-12 @ 19:56:07
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Annarki

tonerna av massa pirater..?

2009-09-14 @ 08:34:40
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: xa2173

Troligen på grund av en viss film som gick på TV. I den finns pirater

2009-09-14 @ 09:27:05
Postat av: Annarki

man kan aldrig vara för säker när det handlar om carro, hon kunde lika väl haft ett gäng pirater hemma i lägenheten...

2009-09-14 @ 13:26:21
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Bananskumvin????? WTF???

2009-09-16 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback