Karlstad

I morgon åker jag till Karlstad. Det ska bli grymt najs att återvända och träffa nära och kära. Egentligen finns det två orsaker till varför jag återvänder. Dels ska det bli skönt att komma ifrån Texas ett tag och få distans.. till allting... Dessutom kommer min älskade bästaste fantastiska och underbara bästa vän Charli vara där! Vi har inte setts på ett år och det ska bli härligt att ta del av hennes energi och asgarv igen. Vi ska dricka kopiösa mängder av vin, snacka skit och bara vara. Det är precis vad jag behöver just nu.

Tar bilen upp, ensam. Ska sjunga tills halsen inte klarar mer och få ur mig rubb och stubb. Spännande ska det bli. Hoppas avståndet från allt här hemma ger lite klarhet och perspektiv. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback