En helg senare

Så mycket blandade känslor och intryck. Gammal och ny vänskap. Bowling och soffindolens. Shopping och pengaångest. Fylla och begär. Nykterhet och åtrå. Lägenhetsletande. Fantiserande. Oxfilé och spykänsla. Tårar och skratt. Känslor av ensamhet, saknad, men även osaknad. En annan känsla av det enkla i att bara vara jag. Mig. Jag och mig själv. Solum fortist est, som de gamla grekerna sa.

Jobbiga telefonsamtal och sena nätter. Spikmatteliggeri, svenska filmer och måleri. Tvätt, städ och hyllsnickeri. Från scratch. Och som vanligt en förtjusande irritation över att det aldrig riktigt blir som man tänkt sig.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Tack så mycket vännen! :D

2009-10-19 @ 14:53:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback