Berlin!

Min nyinköpta Samsoniteväska är packad och om några timmar drar jag till en av Europas absolut bästa städer. Det ska bli urkul. Jag har blivit inbjuden till att deltaga i PLDC, en konferens för ljussättare och ljusdesigners. Konferensen har givetvis med både min nuvarande, men även min (förhoppningsvis) framtida, sysselsättning att göra. Denna resa kan bli avgörande för min framtida resa. Alltså livsresan. Jag ska inte bara konferera, utan förhoppningsvis shoppa, dansa, äta god mat och träffa bekanta. Dessutom har jag fått reda på att mina kära norska väninnor som jag lärde känna i NYC kommer att vara i Berlin samtidigt som mig, så jag ska även försöka hinna med att träffa dem.

Ahh, om fyra timmar lämnar jag Texas. Sova kan ju vara en bra idé innan dess... Jaa, das is gut.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Enjoy love!! Glöm inte Spindler & Klatt :)

2009-10-29 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback