Det rullar

Måndagen var fantastiskt trevlig och Herr Söt är fortfarande söt. Han mötte upp mig på centralen och vi promenerade genom stan i höstvädret och tog en fika på ett mysigt ställe. Han är inte så gammal och ser ännu yngre ut, men det är något speciellt med honom som tilltalar mig. Vi har kul ihop och han har glimten i ögat. Han är äventyrlig och jag blir generad när han ser på mig. Jag kan inte minnas sist det hände.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag jobbar på med det nya projektet och det är väldigt mycket att tänka på. Jobb, planering, problemlösning och budget. Därför var det skönt att komma ut lite ikväll och träffa min kära vän Gustav. Vi spelade biljard och snackade om livet. Han är bra, den där individen. Ja, individen. Han är nämligen väldigt individuell på ett härligt unikt sätt. Ikväll lägger jag mig med ett leende: nöjd att ha så bra människor omkring mig.. och dessutom rätt nöjd att ha vunnit några set i biljard också... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback