Thåström

Helgen som var började inte bara tidigt utan den fylldes också av massa skoj. Kakan fyllde år vilket började firas redan i torsdags. Det kändes superkul att vara tillbaka i Karlstad och umgås med mina söta grannar igen och vi hamnade sedvanligt på Glada Ankan där jag firade Kakans födelsedag mest av alla. Det fick jag sota för på fredagen då jag missade både träning och tentaplugg. Tillbringade åtminstone kvällen i gott sällskap, feelgood-film och med en bunke marängsviss som delades mellan oss.

Lördagen kom och vi gick på Thåströmkonsert. Har nu fått det bekräftat att Thåström, trots sin högre ålder, är både het och... het. Och så kan han givetvis sjunga grymt bra! Senare på kvällen blev det åter igen utgång till Ankan. Jag har inte trivts såhär bra i Karlstad på länge och det känns nästan tråkigt att jag snart flyttar härifrån till destination:okänd. Ska försöka att bli vuxen om några månader och lämna studentlivet bakom mig en gång för alla. Kakan och jag konstaterade att vi därför måste se till att njuta till fullo av de sista månaderna. Och det ska jag göra. Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback