Potatisstaden

Snart kommer påsken och jag ska därför åka hem till mammsen ett tag. Göra Potatisstaden osäker. Ska vara borta härifrån i hela två veckor. Miljöombyte. Ska bli najs. Ni som känner mig vet att jag lätt blir rastlös om jag stannar på en plats för länge. Därför blir det nog kanske även en sväng ner till Malmö och många vistelser i Göteborg.

Förra året vid påsk var jag i North Carolina. Firade ingenting. Därför får det bli dubbelt upp i år; ska äta dubbelt så många målade ägg, godis, köttbullar och sill. Dessutom blir det ingen träning på hela tiden. Beach 2009 försvann helt plötsligt där borta i horisonten igen men det löser sig. Carpe Diem och Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback