Lite ordning är det på mig trots allt

Idag har jag gjort det första steget i min hemlis. Bra va?! Nu är det bara ungefär 2000 steg kvar, sedan får ni veta vad det handlar om.

För övrigt ränner jag inte på många knop just nu. Var och fikade med Broberg här i caféstaden Alingsås och därefter kom Systerson och hälsade på. Har försökt mig på att sammanfatta ett antal intervjuer men det gick ju sådär, och jag tror att min lärare från och med idag har tappat all respekt för mig... om han nu hade någon för mig från början. Det värsta är att jag har en sjuk respekt för honom som person, men bara inte för hans arbete. Hm, aja.

Och nu sitter jag här igen. Trilskas åter igen med den oändliga historien. C-uppsatsen alltså. Fuck me gently with a chainsaw. Men det är en månad kvar och sedan är det over for good. Det ger mig energi att överleva pappersbergen och bokstaplarna, all research och krångliga akademiska termer. Om en månad ska jag leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback