34 timmar efter utbrottet

Det finns två saker som stör mig väldigt mycket. Först och främst så är det när människor, och då pratar jag om vuxna människor som bland annat finns i nationell TV, som säger "runka" när de ska säga "röntga." Det är en ganska extrem felsägning. Något annat som jag stör mig på väldigt mycket är när människor säger "egenkligen" och inte "egentligen", som det faktiskt heter. Det är sjukt många som säger så. Lär er snacka för h*lvete!

Ja, Bitterfittan Annarki är i farten. Men vem hade inte varit bitter? Nu är jag nämligen inne på onsdag kväll. Det var ju nu jag skulle vara frisk. Det är ju NU som helgen som jag längtat efter så länge har sin smygstart. Dessutom skiner solen. Skitliv.

Dock har jag fått lite skön omhändetagning av min söta granne
Sandiie, som har lagat ungersk kuckelimuck-korvsoppa till mig, gett mig ett par supersnygga skinnpumps och försett mig med en kvällskomedi. Hade det inte varit för henne skulle jag nog ha gått under idag. Dags för mig att se "På smällen" och äta vaniljglassen som C kom med igår. Tänk, vilka bra vänner man har ändå!

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHHAA jag såg också på sjukhuset å regaerade på "runka" trodde det var jag som hörde fel...guud kunde d einte klippt bort det?!



Fy faaaan va roligt....



"känner du ngn som plötsligt fått rivsår i ansiktet? det kan vara våldsmannen vi söker" (efterlyst) what?! hur går det till? klöser han bara random folk på gatan eller????

Postat av: Caroline

Oh...du h rinte reagerat på tandkrämsreklamen "rekomenderad av tandlEkare"...uuuuuuuuuuusch vem fan säger tandlekare?!!!

2009-04-29 @ 21:15:12
URL: http://www.carolinepahaga.blogspot.com
Postat av: u

När man läser dina senaste inlägg kan man tro att du är lika förkyld som en förkyld man.. :P



Krya på dej iaf..

2009-04-29 @ 21:56:10
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Annarki

hahaa, ja omg carro och det är inte första gången man hör det! så irriterande! särskilt när det är en sjuksköterska!!!



u, va skoj att se en kommentar från dig, din smygis ;) jag vet inte vad som är värst; en sjuk man eller en svinsjuk Annarki med pms och krossade storslagna planer för helgen... och tack :)

2009-04-29 @ 22:32:51
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Ulf

Vad sägs om Kepshup och gaberob?

//Ulf

2009-04-29 @ 23:09:01
Postat av: Ulf

Och oroa dig inte. Du har influensa, möjligen med ett litet inslag av griskulting. Det är jag säker på!

//Ulf

2009-04-29 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback