Oh, what a weekend!

Den började med en sväng till nagelsalongen där jag piffade både händer och fötter. Till kvällen hade Drogen och jag blivit inbjudna till premiären av Tropicale, det nya Cubanska stället som har öppnat här i stan. Drogen skall hålla salsalektioner där så han hade en liten show under kvällen; sedan minglade vi, snacksade och drack cocktails. När vi var klara med det gick vi på barrunda med the Latinas. Jag blev tillfrågad av en väldigt rättfram tjej om jag ville gå hem med henne. Sedan slickade hon mig på armen och försökte kyssa mig. Drogen satt mitt emellan henne och mig,.. jag har aldrig sett honom så paff innan, haha!
       På lördag morgon promenerade Dani, Drogen och jag till the Farmers Market. Köpte lokalt odlad frukt och grönsaker och en fantastiskt vacker solros som nu pryder min lägenhet. Dagen spenderades i solskenet utanför tvättstugan med intressanta diskussioner med Drogen och Tysken, om politik och USAs läge som stormakt. Det är intressant att få tre olika perspektiv på saken (Sverige - Tyskland - USA / Iran). Senare stack jag med Nadia och shoppade lite inför kvällen...
Kvällstiden innebar fest igen. Denna gången var det födelsedagsfest med temat favoritårtionde. Drogen och jag valde 80-talet och hade matchande träningsoveraller. Fräsigt liksom...




Kommentarer
Postat av: Daphne

HAHAH faan va snygga ni va då :D... underbart med tema fester.. I love them :D

Postat av: Isa

Hhahaha, sjukt snygga overaller. Ni borde gå klädda så jämt! =)

2008-09-15 @ 08:32:52
Postat av: Therrorese

Oh my god! VAR hittade ni de overallerna???? Blir lite orolig nu....

2008-09-15 @ 21:10:10
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback