Ny vecka, redan!

Ja, alltså förra veckan gick väl egentligen inte som förväntat... jag är inte särskilt förvånad heller för den delen, för jag är nog lite för spontan för att klara av att planera, detoxa och bestämma saker i förhand. Måste dock säga att jag är ganska glad på mig själv trots allt, eftersom jag har klarat av att hålla mig borta ifrån giftpinnarna. Rökte tre cigg under hela förra veckan... bortsett från lördagkvällen men där har jag en ursäkt! Jag shottade nämligen nästan en halv flaska Smirnoff under kvällen, och efter det så behöver man chasers, annars kräks man. Jag sa aldrig att ursäkten skulle vara bra...
Den här veckan kommer det att satsas på att dra ned ännu mer. Den stora utmaningen för mig kommer att bli på trancefesten på torsdag. Åh, trance! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: JLY

Höll på att dö av skratt när jag läste din kommentar om muffla! ;)

Buffelmuffin låter det som ;)

Postat av: Anna

Tre cigg är ingenting på en vecka, du är jätteduktig! Och det kommer säkert att gå ännu bättre denna veckan! Härligt för dig med trance! :D

2008-09-23 @ 11:37:56
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback