Tjena Världen!

Idag är det skidortsväder ute. Klarblå himmel, solen tokskiner och värmer den frusna vintermarken. Det känns ungefär som Svensk vår. Det är konstigt att tänka att jag bara för två veckor sedan gick omkring i t-shirt men att det nu är snö och kallt. Tur att hösten är kort här - hösten är värst utav allt.

Annars är mitt liv skitstressigt just nu. Har ju mindre än en månad kvar i USA (om exakt en månad sitter jag på planet påväg till Sverige! Buhuu ryser när jag tänker på det) och det är tentaperiod fram tills jag åker. Sammanlagt har jag sju arbeten, tre presentationer och två salstentor. Ja, alltså - jag skojar inte. Men det ska säkert gå bra, trevar mig fram just nu och är väldigt långt ifrån ljuset i mörkret (trots luciatider). Får ju skylla mig själv när jag sitter och bloggar på arbetstid. Oh, ajustdetja. Jag kanske borde plugga nurå

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Åh fy! Jag är inte avundsjuk. Ska bli skönt att få hem dig snart!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback