Mors Dag

Idag ar det mors dag.
Ringde min mor idag och sa puss aven om jag inte riktigt anser att det behovs en mors dag, eftersom mors dag borde vara varje dag. Min mamma ar den basta manniskan i varlden; sa snall, omtanksam, hjalpsam och stottande. Hon har i alla situationer stallt upp for mig. Trots att hon inte alltid hallt med mig i alla mina beslut, har hon alltid forsokt att forsta varfor jag har tagit de beslut jag har tagit, och hon har litat pa att jag kan ta hand om mig sjalv. Det maste ha varit svart ibland. Mamma ar den vackraste manniskan som existerar och jag hoppas att jag kommer att bli en lika bra och stark mor den dagen jag far barn. Min mamma fortjanar ingenting annat an en mors dag varje dag under kalenderaret!



Kommentarer
Postat av: Isa

Fantastisk bild!
Mammor is the shit! =)

Postat av: Therrorese

Word! Jag instämmer med varje ord. Vår mamma äger. Och jag med oss två som döttrar har ju inte det lätt. Vi stannar ju inte på ett ställe direkt....å inte är vi i närheten av Alingsås heller...

2008-05-25 @ 20:05:03
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback