Hans familj

Blir annu argare! Drogens pappa ar har. Det innebar att jag inte langre kan sova i den har lagenheten, eftersom hans foraldrar inte vet om att jag bor har. Skulle hans pappa veta om att jag bor har for ett tag, hade han kant att han betalar for mig och det kan ju inte ga for sig! (Som om Therrorese inte betalade for Drogen nar han var i Sverige och bodde i hennes lagenhet osv). Har i USA ar man ju beroende av sina foraldrars pengar tills man ar fardig i College. Sa jag far helt enkelt forsoka undanroja spar efter mig och se mig efter nagon annan plats att bo for natten.

Dessutom har det hant en annan sak. Drogen har lange viljat ha en kamera men han har inte haft pengar till den. Han har inte berattat for sina foraldrar att han haller pa med sin salsabusiness, eftersom de isf skulle strypa pengarna de ger honom och darmed skulle Drogen inte tjana nagonting pa hans extraarbete. I vilket fall som helst, nu har Drogen sparat ihop tillrackligt med pengar till sin kamera. For att hans foraldrar inte skulle forsta att det ar Drogens pengar sa bad han mig att ringa hans foraldrar och be hans pappa kopa med kameran ifran Raleigh pavag upp hit (butiken finns inte i Boone) och saga till honom att jag vill kopa den till Drogen som en present.
- Japp, inga problem. Sa hans pappa.
    Idag kom han som sagt till Boone, med kameran. Men istallet for att ge mig kameran sa att jag kunde ge den till Drogen, sa gav han Drogen kameran som en present fran foraldrarna.

Nu var ju hela grejen med kamerapengarna iscensatt, sa det ar ju bara bra for Drogen att han inte behovde betala for kameran. Men tank om jag verkligen ville kopa en present till Drogen, och de bara tar iden ifran mig och ger honom presenten istallet, utan att prata med mig! Ah, jag blir sa aaaaaaarg!!!!

Kommentarer
Postat av: Daphne

ööh.. så där gör man väl inte? eller?? va arg ja skulle bli.. suck.. män! igen..

Postat av: JcW

Livet är inte alltid lätt. Tyvärr. Men jag vet att du är arg och besviken ett tag sen lugnar du ner dig och blir glad och sprallig igen. :p Du ska bara få i dig lite Drog när hans föräldrar åkt ska du se. :P Annars får du sätta på lite tiesto och dansa loss i badrummet! Ta hand om dig vännen! Saknar dig som faen och tyvärr har jag itne råd lr möjlighet att komma till Karlstad när det är reunion. :S Jättepank. Men kram på dig iaf! //Joel

2008-05-26 @ 20:28:22
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: JcW

Tackar för komplimangen om designen. Egoina är en trevlig flicka som har en känd blogg. Vet typ bara vem det är via den plus att jag träffat hennes pojke när jag bodde här nere sist på lite fester hos mig. Du hittar länk till hennes blogg på min sida.. Miss u!

2008-05-26 @ 22:02:49
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: Anna

Ååh jävla människor då! Så kan dom väl inte göra... eller han. Vad sa Drogen om det då? Blev han också irriterad eller tyckte han att det mest var skönt att få kameran?

2008-05-27 @ 13:09:46
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Therrorese

Oförskämt gjort! Hur tänkte han då? Gör om gör rätt!

2008-05-27 @ 16:45:29
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

Naa Drogen blev pissed ocksa och fragade dem om de inte tyckte att det var oforskamt. De svarade med att vi bada ar studenter och inte borde kopa sa dyra saker. Vafan, vi ar val inga barn eller??! Bah.

2008-05-27 @ 17:10:30
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback