Los Angeles & Mexico

Den har veckan ar den kampigaste pa hela terminen. Jag pluggar... och pluggar... och pluggar.... Men det ar helt okej. For slit lonar sig!

Pa fredag sticker Drogen och jag till Los Angeles. Dar moter vi upp nagra vanner och gor stan pa dagen. Darefter aker vi bil over gransen till Mexico, dar vi stannar pa Baja California i en vecka hemma hos kompisarna. Sedan sticker vi tillbaka till California igen. Ska bo over natten, om inte tva, hemma hos storasysters kompisar i West Hollywood, innan vi aker hem till North Carolina igen. Temperaturen ligger pa 23-27 grader. Bast att battra pa med lite pedikyr innan flip-flopsen aker pa. Far hoppas att jag inte branner mig i solen. Tur att jag tog med mig nagra klanningar fran Sverige. Och linnen. Det lar ju behovas. Antar att jag kan shoppa dar ocksa, om det ar nagonting jag saknar. Det ar billigt i Mexico. Mexicansk mat ar ju gott. Drogen lar mig att dansa salsa och jag ovar ocksa pa nagra spanska fraser som kan vara anvandbara nar jag ar dar; Corona. Espandrillos. Salsa. Tacos. Sol. Tequila!

Livet kunde varit trakigare. Avundsjuk? Det hade jag ocksa varit!



Kommentarer
Postat av: Anna

Avundsjuuuuuk! Men hoppas ändå att du får the time of your life! :)

Postat av: Therrorese

Sweet, Siss! Se till att krama mina vänner hårt från mig!!!

2008-03-04 @ 14:22:24
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback