No More Drama

Jag akte hem till Boone igen. Han ringde pa vag hit och bad mig komma och prata. Jag gick dit. Han sa att han var forvirrad och inte visste nagonting. Jag sa samma sak. Vi pratade mycket och lange om allting. Jag fragade honom om han alls ville fortsatta, och han sa ja. Han fragade mig samma sak. Jag svarade att jag inte vet. Det hogg honom i hjartat...

Det hela slutade med att jag tillbringade natten har. Vi sov med kladerna pa, men holl om varandra. Far se vad som hander nu. Jag haller med Dannyboy- no more drama. Det ska det inte bli, oavsett om vi nu skulle bli tillsammans igen. Jag tanker inte bli mer sarad, sa om han nu skulle vilja ha mig tillbaka sa ar det han som far kyssa mitt arsle ett tag. Jag bryr mig mindre nu, har stangt av en del kanslor. Forhoppningsvis sa kommer vi bada underfund med hur vi egentligen vill leva vara liv - tillsammans eller isar - nar jag ar i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Det låter klokt och bra. Det kanske blir perfekt med en liten brejk nu när du ska hem till Svedala ett tag? Fundera lite på varsitt håll och sedan lösa saker i tur och ordning.

Han kan behöva lite hugg i hjärtat så han fattar hur det känns. Att han gett för många hugg och att du tröttnat på det.

Allting ordnar sig, på ett eller annat sätt. Det vet vi ju.

Puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback