Lista

Listor ar egentligen det trakigaste som finns, och jag tror inte det finns nagon som egentligen ar intresserad av vad som star i dem. Dessutom ser bloggen ful ut. Men de ar ju sa roliga att skriva! Sa har foljer den... och trots att jag har sagt till mig att jag aldrig ska radera ett inlagg, sa kan det nog bli sa att jag raderar den sa smaningom... Aja, whatever.

  • Vilken svordom använder du mest? Fuck. Japp, har varit i USA i ett halvar nu och jag bade svar och tanker pa Engelska. Tjena Vickan, liksom...
  • Äger du en iPod? Nej, och jag ar musikberoende sa jag hatar att inte ha en.
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jobbar eller pluggar inte just nu sa jag vaknar precis nar jag vill.
  • Hur många resväskor äger du? Hmm, tva stora och tva sma.
  • Använder du flip-flops? Jag alskar flip-flops mer an nagonting annat! Sa ja, jag ager ca. fem par. Havaiianas is the shit.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Alskar Earth Fare - en butik som bara har ekologiska produkter. Men det ar ganska dyrt, sa jag och Drogen storhandlar oftast pa Food Lion och Harris Teeter, budgetbutikerna.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och. Alskar att fota men gillar att vara pa bilder ocksa.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Sex & The City pa bio. Grym film!! :)
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Barnfamilj??! Usch, naa. Definitivt mycket hellre med en van!
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Resor och en I-pod.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det har hant, senast nar Drogen gjorde slut med mig. Jag kunde bara inte sova, sa jag tog nagon muskelavslappnande grej.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen CD-spelare. Men om jag skulle ha det sa hade det varit DJ Tiesto's In Search of Sunrise 7
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Glen Hansard ar varldens basta deppmusik, speciellt nar nagon har gjort slut med dig. Annars far jag nog saga DJ Tiesto. Han ar hetast, och jag ska pa hans spelning nasta tisdag, sa...
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men jag kan ju inte saga vad det ar!
  • När var senast någon stötte på dig? Hm, kanns som att det var en evighet sedan. Men nar jag tanker efter sa hande det i forrgar...
  • Vad åt du till middag senast? Hemmalagad lasagne.
  • Använder du huvtröjor? Ja
  • Kan du vissla? Ja. Kan inte busvissla, men jag kan vissla med tungan.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Den storsta och grymmaste berg- och dalbanan. Helst snabbast ocksa.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, sakert, men det bryr jag mig inte sarskilt mycket om.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? Snarare landsnummer och det ar 0. North Carolina, USA.
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Alldeles for litet for mig.
  • Hur många syskon har du? Tre helt fantastiska storasystrar
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, inte direkt.
  • Äger du några band t-shirts? Nej. Daremot autografer och bilder fran kanda DJ's.
  • När flög du senast? I April, nar jag flog hem till Raleigh fran Los Angeles och Mexico.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget koksbord.
  • Läser du för skojs skull? Ja.
  • Pratar du några andra språk? Engelska, har pluggat franska i sex ar men kan ytterst lite, kan kommunicera pa turkiska eftersom jag bodde pa Cypern i 2 ar.. borjar dock tappa den. Pluggade ocksa farsi en termin och kunde skriva pa arabiska, men har glomt allting vid det har laget. Tyvarr. Vill lara mig spanska ocksa.
  • Diskar du din egen disk? Ja.
  • Har du gråtit offentligt? Ja.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop. Men den ar trasig. Tack och lov sa far jag lana Drogens.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Japps.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Hehe, ja. Jag vill bygga ut min tatuering som jag redan har, vill dessutom tatuera mig under foten. Vill pierca mitt ora, min hogra brostvarta (tappade den piercingen och saknar den verkligen) och pierca mig mellan tummen och pekfingret.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja. Jag delar garna men uppskattar en gentleman. Och jag avskyr snalhet sa om jag ser nagra tecken pa det sa faller mitt intresse.
  • Kan du kasta macka? Nej, och det stor mig.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men hoppas pa att ha den mojligheten i vinter.
  • Vad har du med dig in på bion? Popcorn, cola och djungelvral
  • Vem var din favoritlärare och varför? Dr. Rorbakken, min antropologilarare har pa ASU. Hon ar fantastiskt inspirerande och smart. Tack vare henne har jag bestamt mig for att inrikta mig i det amnet aven nasta termin.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Ja, typ hela tiden, haha!
  • Vad har du för väder? Stjarnklart
  • Har du en blogg? Ööh...
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Drama och engelska
  • Gillar du att flyga? Ja, jag gillar kanslan av att rora pa mig.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Arlighet, humor och positiv
  • När sov du senast på golvet? I forrgar natt. Sov pa golvet hos en kompis i Louisville, Kentucky, tre natter pa raken.
  • Vilken är din favorit drink? Rodvin
  • Gillar du din boende-situation? Nej. Jag bor just nu med min pojkvan och hans polare. Det har gatt for fort. Vi behover bada tva vart eget space, sa jag ser fram emot att fa min lagenhet tillbaka efter sommaren.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte riktigt. Manga. Det viktigaste ar att jag far vakna i ro och helst sjalvmant. Annars ar jag pissed hela formiddagen.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte numera. Gor inte ett piss. Det kan i och for sig gora mig lite stressad, eftersom jag gillar att ha saker att gora.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, inte mer an blickar ifran lararen.
  • Vilken är din favoritfrukt? Mango, passionsfrukt och andra exotiska.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland. Koper hellre nagonting med farre kalorier om det finns, men det maste smaka bra ocksa.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27 ar den 30 december. Usch...
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
  • Tror du på liv på andra planeter? Ja, absolut
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Mer en energi an nagonting annat. Mest tror jag att manniskor tar till Gud nar de befinner sig i tuffa situationer, eftersom de blir enklare att hantera. I sadana situationer antar jag att det ar bra med religioner, trots att de i andra fall skapar stora problem i varlden.
  • Vad var det senaste du åt? Chokladglass!!!
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa ville att jag skulle heta Alexandra. "Alex" - det hade passat mig. "Men nar jag kom ut sa sag de direkt att jag var en liten Anna", sager mamma.
  • Gillar du senap? Ja
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Manga saker. "WHY ME??!" blandat med "allt jag fortjanar ar karlek och respekt, och den som inte kan ge mig det har inte i mitt liv att gora. blandat med "Kommer jag att do nu?" blandat med "Jag ar en stark manniska och jag klarar mig ur den har situationen." Jag har aldrig haft ett langt talamod...
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Yes! Det ar en stoor drom jag har som jag vill forverkliga i Augusti.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, hm. Svart. En mix mellan Samantha och Carrie i Sex & the City.
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? JNej
  • Tycker du om att krama folk? Ja!!
  • Skulle du säga att du är trendig? Bryr mig inte om trendigt och koper vad jag gillar. Gillar inte att folja trender slaviskt, modeblogga och tycka att hela livet handlar om shopping och mode. Dessutom ar jag en fattig student sa jag har inte rad att shoppa satan.
  • Äger du en digitalkamera? Japps.
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Nar jag har mitt har krulligt sa ar det manga som tycker att jag ser ut som Christine Meltzer. Hm.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det stor mig skitmycket!
  • Tycker du att du är attraktiv? Ja, men vissa dagar kanner jag mig bara ful, dammig och gammal. De kommer oftare och oftare numera.
  • Vad är du allergisk mot? Ingenting sa vitt jag vet. :)
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varfor skulle jag fa det? Manniskor ar rovdjur, det har vi alltid varit.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Dante.
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla. Men helt arligt sa hade jag nog inte fortsatt lasa hela listan. Jag vet en hel del om mina vanner redan.

  • Kommentarer
    Postat av: Therrorese

    Haha, du har inte så mycket att göra va?? ;)

    Är din dator trasig?? Shit! Å pierca mellan tummen och pekfingret?? Du e galen....

    Postat av: mathilda

    skönt att inte vara ensam!

    2008-06-18 @ 11:34:43
    URL: http://mathildi.blogg.se/
    Postat av: Dosé

    Du har ju för fan en Rolling stones t-shirt! :D

    2008-06-18 @ 12:55:28
    Postat av: S

    Stort AVSLÖJANDE i morgon!!



    Läs mer på vår blogg.



    // Era A och S

    2008-06-18 @ 16:35:04
    URL: http://kritisera.blogg.se/
    Postat av: Linda

    hihi skoj att läsa!

    2008-06-18 @ 20:15:18
    URL: http://songbirdie.blogg.se/
    Postat av: Jessica

    jag funderade också på piercingen mellan tummen och pekfingret, men när jag pratade med min piercare så sa hon att hon inte gör såna eftersom hon aldrig sett en sådan piercing läka. någonsin. Ville bara nämna det :)

    2008-06-18 @ 20:37:01
    URL: http://jezzz.blogg.se/
    Postat av: Annarki

    Dose: saklart att jag har en RS-t-shirt! Tankte inte pa den eftersom den ar for snygg for att vara "en band t-shirt"... ;)

    Jessica: damn it!

    2008-06-19 @ 15:09:37
    URL: http://annad.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    E-mail:

    Bloggadress:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback