Helgen som varit

Det var ju midsommar och det ar ju inte riktigt samma sak i USA som i Sverige... Men Svenskan och jag gjorde sa gott vi kunde, genom att koka farskpotatis med graddfil och graslok, steka kottbullar och baka graddtarta. Vi plockade blommor och gjorde kransar, och bjod folk till fest med Svensk musik och snaps. Det var trevligt. Men jag saknade Sverige.

Pa lordagen tog Drogen med mig pa en overraskningsresa. Vi steg upp klockan 6 och satte oss i lanbilen (jag verkligen avskyr att inte ha bil i detta landet!). Akte tre timmar soderut och hamnade till sist i Columbia, South Carolina. Vi gick pa ett reptilexpo; shoppade nagra geckoodlor, skorpioner och en skalbagge till vart nyfixade vivarium. Det ar en kul och intressant hobby. Darefter gjorde vi Columbia; at middag pa en grekisk taverna, shoppade pa Victorias Secret och drack kaffe pa Starbucks. Hade en fantastisk dag i South Carolina; solen sken och hade det urmysigt!

Men efter solsken kommer regn... Igar, efter att vi hade haft annu en toppendag, sa blev han schitzofren igen och borjade tanka pa hur saker och ting skulle vara om vi bara var vanner. Och han blev "aggravated". "Aggravated" ar vart nya ord. Han ar mer eller mindre alltid "aggravated" pa smasaker som jag gor, och jag borjar bli javligt less pa det. Han sager att han vill gora slut med mig, men jag tror att han funderar pa hur saker i hans liv hade varit om vi inte hade varit ihop. Han kanner att ett forhallande inte borde vara sahar; trots att han alskar mig sa ar kanslorna annorlunda.
- MEN SJALVKLART ar kanslorna annorlunda! Nar vi forst sags sa var fjarilarna dar hela tiden, han bodde i ett for honom nytt land och vi kande inte varandra sa val som vi gor nu. Numera bor vi tillsammans i hans vardag, och han gor saker som han alltid har gjort. Vi sover tillsammans varje kvall och umgas hela dagarna. Vi kanner varandra utan och innan!
Vi ar inte ovanner och vi har inte gjort slut. Det ar bara det att saker han sager sarar, och han ar arrogant och fattar aldrig att ingen ar perfekt. Lycka till i ditt liv, killen. Nu borjar jag ocksa trottna, men jag hoppas anda pa solsken efter aven denna regnstormen.

Kommentarer
Postat av: dosé

tröttsamt..

2008-06-23 @ 17:34:25
Postat av: Danny

No more drama..

Postat av: Carro

skott i nacken på killen om han inte "SHAPES UP"





Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud



KRAM

2008-06-23 @ 23:45:10
Postat av: Therrorese

Hörru baby, AGGREVATED är inget ord som du borde umgås med. Och speciellt inte i sällskap med din pojkvän. Säg åt honom att skärpa till sig, annars kommer stora starka syster och nitar honom! Hårt!

2008-06-24 @ 09:47:49
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback