Ensam

Allt jag fortjanar ar karlek och respekt,
och den som inte kan ge mig det har inte i mitt liv att gora.
- Jonas Gardell


Ett och ett halvt ar ungefar. Sa lange varade karlekshistorien. Men nu ar den over for gott. Pa allvar. Det kanske var lika bra det. Jag vet inte riktigt hur jag mar; blandade kanslor. Sitter har och skriver med tarfyllda ogon, men jag kanner mest ilska over saker han har sagt i syfte att sara mig. Jag borde inte vara hans fiende.
Han fortjanar inte mig. Och jag fortjanar mer an honom. Jag kommer att sakna ihjal mig efter min stora karlek, men ska forsoka att inte grata fler krokodiltarar nu. Han ar inte vard en enda av dem.

Kommentarer
Postat av: Nina

Dumma honom!!

Det finns fler fiskar i havet som dom brukar säga.. Du ska se att det kommer att lösa sig.. Massor med kramar från Nina

2008-06-24 @ 15:19:23
Postat av: Jessica

Men älskling!!! Jag vill krama om dig!!! Håååårt!! Jag vill kunna vara där för dig nu när det gör så ont!!!! Jag vill gråta med dig och prata med dig!!! Snart snart snart!!!



Jag skickar all styrka jag bara kan härifrån till dig! Vet inte ens vad jag ska skriva... är så chockerad!



Du är värd all kärlek i världen.



Jag älskar dig!!

Postat av: Therrorese

Men förihelvete!!!! Det är ju sjuuuukt tur att du ska komma hem om bara några dagar min älskade Siss. Där borta kan du inte sitta ledsen och ensam.

Fan, fan, fan. Vill vara hos dig nu. Med en gång. Krama bort det onda.

Men du verkar ha insett att du är värd bättre. Kan inte förstå att han har trollat fram en sån sida hos sig själv. Varför vara elak och såra??? Morr!

Bättre arg än förstörd, det är lättare att komma vidare då.

Snart är du hemma på svensk mark och kan prata med alla dina vänner och MIG!

Älskar dig min vackra syster!

Stor, varm, varm kram!

2008-06-24 @ 16:39:50
URL: http://therrorese.blogg.se/
Postat av: dosé

fan vilket jävla skräp det där med kärlek och känslor är!

2008-06-24 @ 17:40:58
Postat av: Danny

Stackars liten, kram kram. =(

2008-06-24 @ 19:43:11
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Anna

Jag vet inte vad jag ska säga... du säger det bäst själv. Han är inte värd dig, inte om han behandlar dig illa och sårar dig med flit. Du är värd så mycket mer än så, miljoner gånger mer. Du är stark älskling, du klarar dig igenom det här, förhppningsvis med hjälp av lite (mycket) kramar och kärlek från alla oss. Älskar dig Anna.

2008-06-24 @ 20:09:38
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Isa

Tråkigt att höra tjejen. Hoppas det löst sig så att du mår så bra som möjligt. Kärlekssorg suger. Hoppas allt ordnar sig till det bästa.

Kram kram

2008-06-25 @ 08:12:37
URL: http://wisegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback