Karlstads sista dagar

Japp, jag veeeet..!! Har varit dålig på att skriva. Men jag har ingen dator hemma i Alingsås, och Karlstad var så intensivt och skitkul att jag inte kunde förmå mig att sitta ned och "ödsla tid" på att blogga. Nu är jag hur som helst tillbaka i Alingsås, eh, rättare sagt hos syrran i Gråbo för tillfället, och har därför lite tid att spendera framför skärmen.

Karlstad ja... vart ska jag börja?! Dag tre var en fredag och jag började dagen med att åter igen gå på stan, den här gången med Kakan. Fick köpt en tight liten svart som visade nästan för mycket kurvor.. men Kakan intalade mig att mina är fina, så jag tog hennes ord och investerade. Senare på kvällen var det fest hos Galenpanna, där vi åt middag, drack rödvin och sprit (åter igen en usel kombination av alkohol som leder till bakfylla Allan) och festade loss. Spelade två dryckesspel i ett och alla blev givetvis en aning.. "glada". Detta ledde till att vi senare tog en sväng ut på stan och svängde runt på Glada Ankan. De spelar ju faktiskt grym electro där i slutet av kvällen!!! Sammanfattat av kvällen så får den 6 av 6 guldstjärnor, och detta på grund av att var och en av brudarna - Carro, Jezz, Kakan, Finne-A, Galenpanna, KilA - är stjärnor hela dem! Vi hade en fantastisk tjejkväll (med inslag av fantastiska herrkompisar) med efterfest till sex på morgonen (för vissa andra innebar efterfesten enbart sex, hehehe, men det är inte min historia att förtälla) och allting slutade i en sensation som övergrep bakfyllan dagen därpå och slängde den i väggen. Gött.
 Så dagen därpå packade vi picknicken och fikade i solen vid ån. Därefter var det fest igen... först hos Carro, sedan hos Kakan, sedan hos Freddan i Gula villan och till sist på Blue Moon Bar. Kvällen kunde omöjligt bli bättre än gårdagen, så den slutade ganska tidigt för mig och Carro med en mosbricka hemma hos henne. Så gick söndagen med film, och på måndagen åkte jag hem.

Tjejer, ni är så himlans bra och jag kommer sakna ihjäl mig efter er alla!!! Hoppas på en reunion snart igen!



Kommentarer
Postat av: Taru

Hello snygging. Så du har också en blogg?!

Hoppas du hade det bra i Karlstad- ses i New York till hösten!

puss

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack :) hoppas du får en fin helg.

2008-07-18 @ 13:16:58
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: JcW

Wish i could have been there...

2008-07-18 @ 16:58:20
URL: http://jcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback