Husvagnssemester

Men jävligt kul liksom. Lånade lite av syrrans ögonbrynsfärg och hade i färgen i ungefär fem minuter. Tänkte, det får ju inte bli för mörkt. Det blev det ändå, så nu ser jag ut som en kickers igen. Måste lägga på extra mycket smink under kommande vecka på campingen i Lysekil för att inte bli utskrattad. Men då kommer jag att se ut som en fjolla istället.

Jo, jag sticker ju till vackra Västkusten idag. Börjar min Lysekilsvistelse med en Winnerbäck-konsert (kan det bli mer svenskt?!) och senare ber jag till Gudarna att vädret skall bli bättre under nästa vecka... I sådana fall stannar jag ute på S's camping och bättrar på min solbränna. Bor i husvagn och duschar kollektivt. En mörkare hudton skulle dessutom lösa ögonbrynsproblemet.

Under nästa helg hoppas jag på att som ett naturligt fräsht och gyllenbrunt bombnedslag kunna resa till Oslo och njuta av Charlisällskap. Saknar henne hur mycket som helst! ♥

Gråbo till Lysekil till Oslo, alltså. Innan vi drar ska jag slänga på lite fransfärg också. Det kan väl ändå inte bli fel?!!
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback