Home Sweet Home

Nu har jag varit hemma i Svedala en vecka och jag njuter av tillvaron. Flygresan gick fint och jag landade mjukt på en solig Landvetter flygplats. Åkte till Alingsås och träffade min kära familj och fick äntligen ätit mammas mat igen! Jag har också hunnit med att umgås med mina bästa Brunsson (som också var hemma i Sverige - bra tajming!) ,och  med Kamperin. Vi åkte in till Göteborg i fredags och satt tillsammans med fler vänner vid kanalen och drack vin och tittade pa nar Paddanbåtarna puttrade förbi. Springsteen spelade ju pa Ullevi så stan' var packad av människor! Vi hamnade till sist på Lounge dar Therrorese & David och T.a. & Freddan mötte upp oss. T.a. är farlig för mig; hon bjöd på för tok för många shots och drinkar, vilket slutade med att jag var Trollpacka(d) i slutet av kvällen... Fick avslutat kvällen med en efterlängtad Kebabhouse-tallrik och en taxi hem till T.a. där jag spenderade helgen.
Jag har utöver detta hunnit med att hälsa på Zandrich och Ackne ute i Gråboskogarna och att gå på stadshotellet i Alingsås, he-h..

 Just nu befinner jag mig i Stockholm, har varit på möte på Amerikanska Ambassden idag och ska på trancefest med Therror och Danny ikväll. Marco V på Berns. Som jag längtar..!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

Postat av: Therrorese

Ntz, ntz, ntz.....!!

2008-07-07 @ 14:31:52
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback