Updates

Nuså. Tänkte berätta lite om mina första dagar här i North Carolina. Jag kom ju hit i lördags, det var tänkt att jag skulle komma hit på fredagen men mitt flyg blev försenat så jag fick övernatta i Chicago.

Väl framme i Raleigh, North Carolina, stod Drogen och välkomnade mig med en ros i handen. Vi gick ut till bilen där solen sken och det var ungefär 22 grader ute. "Hallå, farfar" fatta hur underbart det var!!! ;) Vi åkte hem till Drogens föräldrar och på kvällen gick vi ut med dem och åt middag. Därefter tog vi bilen till en kompis, Pee Pants, där vi övernattade under tiden i Raleigh och Chapel Hill. Fick fina presenter av Drogen på kvällen strax innan vi skulle sova. Han är bäst!
 På söndagen fyllde jag år, vilket innebar shopping á la americana i Chapel Hill där vi handlade på Victorias Secret, Abercrombie & Fitch och Urban Outfitters, köpte kaffe på Starbucks... mmm ;) Senare tog Drogen med mig ut på en fantastisk middag med browniefödelsedagsdessert.

Nyårsafton tillbringade vi hemma hos Audri och hennes familj i Bunn. Det var en äkta amerikansk southern country fest, med bonfire, folk som pratade konstigt, jaktvapen innanför dörren (inget Gevalia hos dem direkt), julpynt allan, massor med mat och alkohol. Supernajs!! De överraskade mig med en födelsedagstårta med 26 ljus i och allsång. Tolvslaget fick jag tillbringa med Drogen, precis som jag hade önskat så många gånger, och jag vann faktiskt 6 timmar på detta året eftersom NC ligger 6 timmar efter Sverige ;)

På måndagen lämnade vi varma Raleigh och reste till kalla och snöiga Boone uppe i Appalacherna. Och här är jag nu - här ska jag vara. Bor fortfarande hos Drogen och softar mest innan skolan börjar. Var på gymet idag. Najs. Flyttar in i mitt rum den 7:e. Ska tydligen bo tillsammans med en indisk tjej, delat rum.. det suger lite, men det är okej... jag menar, jag är ju häääär!!!! Allt är skitbra. Ska uppdatera bloggen så mycket jag kan. :) Hoppas ni alla har det bra oxå. Puss o kram!

image46

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅh jaaa! Uppdateringar :) Vad härligt att höra att du har det bra! Vad fick du för presenter? Åh jag vill höra allt på skype snarast. Tänkte ringa till dig idag och fråga vart jag hittade en sak efter städningen men sen gick ju inte det :/ Känns skitkonstigt faktiskt. Hörs snart hoppas jag! Puss!

Postat av: Carro

Later mycket trevligt! Nojd att du reste alltsa, hur funkar det mellan dig o Hassan? Kanns det bra igen??

KRAM

2008-01-04 @ 09:20:23
Postat av: Therrorese

Yes, yes!! Mera, mera! Vi vill veta allt, hela tiden!
Puss älsklingssiss

2008-01-04 @ 11:06:07
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Danny

Abercrombie & Fitch och Urban Outfitters, köpte kaffe på Starbucks..
vafan! Sluta retas.
:/
*avis*

2008-01-06 @ 13:08:56
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Annarki

Carro: Allt ar bra mellan oss, kanns supernajs att vara har!! ;)
Therror: You know it ;)
Danny: Ska tanka pa dig nasta gang jag ar ute och retas :p

2008-01-14 @ 18:52:19
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback