Nu är jag här!

Här i Amerikat! Ska berätta allting om det strax men just nu måste jag bara kopiera storasyster Therroreses lista hon hade på sin blogg... den var ju så himlans bra och nyårig..:

Årets depp: När Drogen lämnade Sverige, först när han reste till Paris, sedan när han återvände till USA.

Årets mest oväntade: Att flytta till USA.

Årets bästa resa 1: Amsterdamresan med Therrorese och Charli

Årets bästa resa 2: New York och North Carolina i kombination

Årets bästa vän: Jessica

Årets hjärtevän: Min älskade syster Therrorese

Årets fest 1: Sensation White, Amsterdam

Årets fest 2: Alla Monday Bars fester och kryssningar

Årets dejt 1: Drogen

Årets dejt 2: Galenpanna (kände inte varandra men slöt upp i en najsig vinkväll i Jessicasaknadens anda)

Årets nyfunna vänner 1: Galenpanna

Årets nyfunna vänner 2: The USA-peeps

Årets triumf: Att bli antagen till Appalachian State University i USA

Årets svåraste: Att vara ifrån Drogen så länge som jag var

Årets segaste: Skolan

Årets pryl: Min dator

Årets sajt: Facebook

Årets inspiration: Min syster Therrorese

Årets pirr: Drogen

Årets glädjedödare: Ansökningspapprena till USA och Amerikanska ambassaden

Årets citat: Fyra!!!! ;)

Årets grubbleri: Om det funkar mellan me and my american love

Årets stöd: Carro och Therrorese

Årets bästa: Framsteg

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Ååååh gulle du, vilken fin lista! Älskar dig Siss!

Postat av: Jessica

Instämmer med Therror, en uuuunderbar lista, o lite stolt blir man ju allt!!! Lööööv ya!!

2008-01-02 @ 23:05:00
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: tess

Gott Nytt, annarki! Var i USA är du? Jag har ju bott där i tio år, på västkusten!

2008-01-03 @ 21:13:20
Postat av: Annarki

therror o jessica: PUSS!
tess: jag är i north carolina.. east siiide..!! ;)

2008-01-04 @ 01:48:46
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: tess

coolers!

2008-01-07 @ 23:13:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback