New York

Maria ar en av mina allra basta vanner. Vi har varit med om valdigt mycket tillsammans, och sarskilt under gymnasietiden nar vi var ett oslagbart smygkickerspar som alskade att hanga pa alla urballade fester i Floda och Vargarda (coolt va?!). Vi var tuffa brudar. Efter gymnasiet reste bade hon och jag allt eftersom till andra lander for att uppleva dem och vi ar fortfarande pa olika platser: jag har i USA och hon i Dubai dar hon jobbar som flygvardinna. Vi ses inte sarskilt ofta, men pa fredag sa blir det storslam! Da ska vi motas upp i New York och ha en tjejhelg pa Manhattan.

I morgon borjar min resa, da sticker jag till Greensboro och traffar Drogens bror Baba och hans flickvan Lilla M. Vi kommer formodligen att ga ut pa kvallen, se Greensboro By Night, och pa fredagen sticker jag, ar i NYC kl 14 och moter upp Maria pa vart hostel. Dar borjar aventyren. Fortsattning foljer...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du får en skitrolig helg älskling! Shoppa loss för mig med ;)

Postat av: Therrorese

Ooooh, hälsa NYC från mig. Vill oxå va med!!

2008-02-04 @ 13:25:12
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback