Chicago

Flygresan till USA var skit! Som vanligt nar jag flyger sa blev det forseningar. Denna gangen var det strejk pa Bryssels flygplats, dar jag mellanlandade, och det ledde till en alldeles for sen ankomst till Chicago. Mitt bagage hade inte heller anlant. Tog mig efter mycket virrvarr (personalen pa O'hare ar inte sarskilt hjalpsamma) till tagstationen och akte in till Chicago stad. Var framme pa mitt hostel fem timmar senare an vantat. Rusade ut pa stan, forsokte forgaves hitta nagonting som jag kunde ha pa mig (Var aningen svettig och ofrasch i mina flygplansklader). Gav upp och stack ut for sightseeing och middag istallet. Sag mig om i Chicago. Vilken vacker stad!
 Arkitekturen i Chicago ar fantastisk, och tva masten for besokaren ar Millennium Park och The Observatory - Chicagos tredje hogsta byggnad (med USA's snabbaste hiss, hehe), dar du kan fa en fantastisk utsikt over hela staden, plus over tva andra delstater. Det var maktigt att vara dar uppe och att titta ut over Chicago by nigh.

Det blev endast nagra timmar i Chicago, och vid 03 begav jag mig vidare mot Miami.

Kommentarer
Postat av: Johan

Häftigt, skulle också vilja resa bort!

Postat av: Theresa

Hej Hjärtat!!! Flygplatsen i Chicago har lite dåligt rykte! Hoppas att allt är bra! Miss Ya!!!!! puss

2008-08-21 @ 11:55:53
Postat av: Annarki

Rankad som femte samsta flygplatsen i USA... Men vet man det sa ar man ju beredd pa det oxa...

2008-08-21 @ 17:16:36
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: therrorese

Coolt Siss, du prioriterar väl :)

O´Hare har jag oxå sett alltför mycket av...

2008-08-21 @ 20:20:16
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback