Boone

Drogen motte mig pa flygplatsen i Greensboro, med en ros i handen. Eftersom vi fortfarande inte har nagon bil efter krashen sa tog vi bussen upp till Boone. Tre timmar. Not too bad. Val framme packade jag upp vaskan medan han grejjade i koket. Slutresultatet var en mycket avancerad treratters middag, dukad pa vit duk, med rodvin och levande ljus. Oj, romantik! Efterratten var chokladdoppade jordgubbar och... en svart pase med ett mycket intressant innehall som forvarades under sangen. Inte mer om det. Dessutom hade Drogen framkallat manga av mina bilder fran forra terminen. Jag var sald. Och det kandes bra.

Efter att ha varit i Boone i en vecka nu sa kanns det fortfarande bra. Har flyttat in i min gammelnya lagenhet men har fortfarande inte traffat min nya rumskompis an. Hoppas hon ar battre an ragatan som jag bodde med forra terminen. Har  ocksa piercat mig pa tva stallen; gjort en rook i orat och har aterpiercat min brostvarta. Dock har jag lite problem med dem, men det kan bero pa mitt standiga alkoholintag. Inte mycket som laker da. Shit, det ar mycket fester har uppe i bergen nu innan skolan borjar..!! Men det ar precis sa det ska vara.


xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Daphne

Men oj, ja skulle ja få en trerättersmiddag skulle ja nog vara rätt såld ja me ;).. Men ja får nog leta rätt på en kock som kan tänka sig att stå ut me mig då, muhaha.. kul resa du verkade ha gums, men lite nya kläder e väl aldrig fel? :D..



och, jo han va ju de.. vi miste en riktig snygging där..

men vi har ju johnny depp kvar iaf..



kram kram på dig :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback