Barnmorskan

Idag måste jag förena både nytta med nöje. Skall först och främst till barnmorskemottagningen och skaffa nya P-piller.. baah, det är så tråkigt! Är desssutom hemma hos Zandrich nu och därför tar det mig en timme att resa morsan. Jag hade hellre stannat kvar här och sökt information om Chicago och Miami (som jag ska till nästa vecka!!!). Jag måste dessutom söka information om Dubai för att se om jag flyttar dit nästa termin eller ej, och eftersom mina päron inte har dator hemma måste jag checka in på bibblan för att göra mina efterforskningar. Som sagt, hellre kvar hos syrran, men jag vill ju inte riskera en eventuell graviditet under nästa termin...
 Ikväll ska jag i vilket fall som helst på turkisk restaurang med pappa. Åh, I love turkisk mat!!

Kommentarer
Postat av: Taru

Meh Anna, ska du flytta till dubai??

själv flyttar jag dit nu i höst, så då får vi se till att ses där!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback