Na, om man skulle ta sig i kragen...

Jag haller pa och jobbar pa massa saker. Kanns som att det mesta ar en alldeles stor rora och jag vet inte riktigt vart jag ska borja....

...Nu ljog jag. Jag vet precis vart jag ska borja. Jag orkar bara inte. Istallet sa facebookar jag och bloggar om onodiga saker. Jag haller pa med massa smaprojekt som att laga mat, baka, skissa och mala (borjar for ovrigt bli ganska bra pa alla de sakerna). Jag vet mycket val om att det bara ar 2 veckor kvar i skolan och darmed aven 4 tentor och 2 projekt under den tiden, men jag far liksom inte tummen ur att gora nagonting at det. Jag har dessutom 6 moten och ett tvasiffrigt tal av e-mail som jag behover skriva. Jag har en Sverigeresa som bor planeras, och en obefintlig ekonomi som behover tittas mer pa for att kunna reda ut sommaren. Jag har dessutom en pojkvan som inte har fatt sin fodelsedagspresent an, och en kropp som behover trimmas.

Jag kan fortsatta skriva for alltid, eftersom om jag skriver sa kan jag intala mig sjalv att jag ar upptagen och darmed behover jag inte ma sa varst daligt over att jag inte utrattar mina masten. Bah, maste sluta nu. Jag ar dum i huvet.

Kommentarer
Postat av: Carro

bah! jag e precis likadan. Låg i parken i 3 timam ridag, hade med mig holländskaläxan - för att det kändes bättre...jisses.

MUhahahhaha

kram


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback