Jag alskar overraskningar!!

Min pojkvan, ni vet Drogen, ar varldens basta eftersom han kopte den dar klanningen till mig som han blev sa sur over att jag skulle kopa. Han overraskade mig genom att skicka ned mig till butiken igen tillsammans med en kompis... och nar jag var dar inne, sa skulle jag prova klanningen igen. Da fragade en av tjejerna som jobbar i butiken om mitt namn ar Anna. Ja, sa jag (saklart) och da gav hon mig en pase med fina snoren pa, och dar i lag klanningen - betald och klar! Shit...! Han ar varldsbast! Jag ska lagga upp en bild pa den senare idag sa ni far se hur fin den ar! :)

For ovrigt sa ska jag ga och lyssna pa Bill Clinton idag som ar i Boone och talar till hans frus fordel. Kan ju bli intressant kanske...

Nu - skoldags. Har sjukt mycket plugg att gora innan tisdag nasta vecka (2 arbeten, 4 tentor), nar skolan ar sllluuuuuut!

wooah woooah!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Oooooh, han är ett riktigt socker den där Drogen...:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback