FyLLebLoGg4r LiTe...

Okej hej hej halla farfar.... eeeeeh klockan ar 21.51 och jag ar packad som ett troll, ettvatre tjall-A! Jag har varit hemma hos Andrea och druckit lite Margaritas och uppenhbarligen var de ganska starka... Ehhhh hejhej! Sa nu ar jaghemma igen efter att ha atit pa CC's. Pa CC's far man pizza och pastabuffe for 35 kronor, med chokladkakeefterratt. Gooooott!! Jag at - hall i hatten - pizza med macaroni & cheese pa!! Ar inte det skitkonstigt??! Men SA amerikanskt!! Ouuh-ouuh, its the sound of the police! Ouuh-ouuh, its the sound of the police!

Ikvall saknar jag storasyster
Therrorese sjukt mycket!! Sjuuuuuuuukt mycket!! Och Jezz, Zandrich, Galenpanna och Carro. Ingen dizz till er andra, men ni vet, ibland har man sina kvallar. Och ikvall har mjag min kvall dar jag sakar de dar sinnessjuka vannerna som skulle gapa just det (the sound of the police!). bah, vet inte riktigt vad jag snackar om. Men anyways. Eftersom jag har hur mycket tid som helst sa lagger jag upp lite bilder som ni kan frojdas at, allihopa, fran ikvall. Solen sken och jag har brant mig. I love the summertime!!! puss!





pssssssssst. GRATTIS storasyster Zandrich pa 29-arsdagen!!! I love you!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Du e ju inte riktigt vettig, på ngn nivå alls....jissenam.

Full kl 22...det e dock bra, då får du en lång god natts sömn så heeeeeeeeeela dagen inte går till å överväga självmord imorrn...muhahhaa

Jag vill fortfrande ha ett tufft smeknamn!

GIMME!!

KRAM

Postat av: Jessica

Hihi, så söt du e älskling!! Det såg kuligt ut på festen, jag vill också moona förbipasserande bilar!!!

Ooh ohh, its the sound of the police!

Ikväll ska jag vara full som ett troll, trots att jag egentligen borde ligga hemma och bli mindre förkyld, men sånt e livet.

2008-04-18 @ 12:07:31
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Therrorese

Ååååh söta söta syster. Jag saknar dig sjukt mycket oxå!!! Livet är inte detsamm utan dig min älskade syster....Längtar tills vi ses!! Massa varma stora kramar!!!

2008-04-18 @ 12:34:21
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback