Forandring

Det ar konstigt vad saker o ting forandrar sig snabbt. Bara under de senaste aren har det hant sjukt mycket; forst och framst flytten tillbaka fran Cypern... darefter har det rullat pa. Flyttade till Karlstad, borjade plugga, traffade Drogen (jag som aldrig mer skulle traffa en kille fran ett annat land!) och blev stortkar, bodde i Stockholm under en sommar, ett halvar senare i North Carolina. Framtiden skall bli spannande.
   
    Jag trivdes sjukt bra i Karlstad, kanske inte forra terminen men det berodde ju pa att jag hade mitt hjarta i USA, men innan det. Det var jatteskoj och jag trodde jag hade massor med vanner som jag verkligen kunde lita pa. Vanner for livet, ni vet sadana man sallan moter. Pa nagot vis sa kandes det som att jag hade hittat manga sadana pa samma gang. Det visade sig att jag hade fel. Det finns nagra; Jess, Galenpanna, Carro, Lillbrorsan, Jontis, Syntharn, Kil-Anna och Snigeln. De ar personer som jag ar oerhort glad for att jag har mott - och vore det inte for Karlstad sa hade jag aldrig haft dem i mitt liv. De ar otroligt vardefulla for mig. Formodligen viktigare an de sjalva tror.
    Samtidigt finns det en hel del andra som jag verkligen litade och trodde pa, som jag sag som mina vanner. Personer jag berattade allt for, som jag lanade ut dyrbara prylar till nar jag stack. De har jag inte hort ett piss ifran sedan jag lamnade Karlstad. Det ar som att hela min existens forsvann sa fort jag borjade packa min forsta vaska. Jag tvivlar pa att jag kommer att atervanda till Karlstad. Inte for att plugga i alla fall. Jag har lart mig min laxa, har fatt nog av smil och dryga manniskor, och har formodligen ingenting att saga till nagon av dem langre. Uppenbarligen har de inget att saga mig heller.

                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                    Med dem gor jag slut.

Kommentarer
Postat av: Snigeln

synd att det finns sånna människor... har mött en hel del jag med...
men det är ju tur att vi andra finns... och klart att du kommer till karlstad för att hälsa på oss tokar som sitter och tycker de e tråkigt att du stack från oss ;)...
kram kram i massor

Postat av: Carro

Jag har tänkt samma saker. Lustigt det där, folk å så. Dock inget nytt...hmm..

nåväl.

Du tycks ha det bra där borta. det e bra det. So out with the old and in with the new!

KRAM

2008-04-05 @ 12:31:56
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Joel

Oavsett vart du tar vägen när du kommer "hem" så ska vi festa ikapp till lite ost! Så det så! ;P

2008-04-06 @ 03:15:10
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: Anna

Nu sitter jag här och gråter en skvätt.. dels för din skull och dels för min egen skull. Är aningens fyllesentimental och tycker att det är tråkigt att du känner som du känner. Jag älskar dig min finaste Anna och saknar dig så otroligt mycket så det finns inte, samtidigt som jag vill ha dig här hos mig inser jag att det är bäst att du är där du är lycklig. Men hur som helst, när du kommer till Sverige (även om du skulle åka till Kiruna) är jag där du är! Puss på dig bästaste du!

2008-04-06 @ 03:21:50
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Jessica

jag sitter fanmig också och gråter, lyckotårar för att ha en sån underbar vän som dig!!! du finns i mitt hjärta var än du är, Grönland eller Wanuatu, spelar ingen roll. Helst i Finland med mig dock, men det är ganska orealistiskt och det inser jag (fast jag hoppas - för hoppet är ju det sista som lämnar människan).

Jag finns alltid här för dig och tillsammans ska vi pissa på idioterna som inte är värda din vänskap!

2008-04-06 @ 13:20:54
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Carro

Förresten...varför har inte ja ngt fräsigt smeknamn alla andra har ju det...buhuuuuuuu....

kram iallafall (en liten dock)

2008-04-06 @ 15:43:02
Postat av: Annarki

sotnosar! jag ar glad att jag har er!! och j jag kan inte riktigt forsta hur jag inte fick med dig dar, men givetvis sa hor du till min sakna-skara ocksa! I LOVE YOU!!!!!

2008-04-06 @ 18:08:31
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Annarki

oh och carro, smeknamn for dig ar svart. hade ett nan gang men har glomt vad det var. uppenbarligen var det inte bra nog, och endast det basta ar ju nog for den basta...

2008-04-06 @ 18:10:17
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Jessica

haha fräsigt smeknamn?? jess är väl inte såååå fräsigt :) carro och jess är väl lika mycket smeknamn hihi

2008-04-06 @ 20:13:54
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback