Dagboken

En kraft drog mig mot ladan dar han har sina gamla papper och grejjer. Han har tidigare sagt att jag inte borde titta dar i, eftersom han sjalv inte riktigt vet vad som finns dar. Det kan finnas saker som kan gora mig upprord. Kraften som drog mig heter Nyfikenhet och just Da var den krafter starkare an alla andra. Den lilla angeln pa vansteraxeln var som bortblast, men djavulen pa den andra var stark och manipulativ: Gor det!

Sa jag gjorde det. Och jag hittade, precis som han sa, saker som jag inte ville veta. Det var ett papper som han skrev nar han var i Paris. Under den tiden dejtade vi, men inget mer. Dar hade han skrivit om historien med Parisbruttan som han var skitsur pa och inte hade nagra kanslor for langre ("so far, so good!"). Langre ned pa pappret hade han skrivit om mig; att det inte kunde skada om jag gick ned lite i vikt och att jag inte langre var lika vacker som jag var nar vi forst traffades ("jaha, tack da."). Men, han skrev om alla ursakter han forsker att komma pa for att tycka mindre om mig, men att jag var nast intill perfekt, och darfor att vi maste vara vanner och bara vanner. Han skrev att han skulle knulla en tjej - och han skrev ut namnet (jag vet vem du ar och du ar dod for mig!), han skrev att hon ar sjukt jobbig men att det atminstone skulle vara utan kanslor och att det ar precis vad han behovde just da. Jag blev skitsur over vad han skrev. Men summan av kardemumman ar den att, han skrev att han tyckte om mig massor och ingen annan, men att han behandlade mig illa och darfor inte ville vara med mig. Nar han kom hem ifran Paris forandrades allting och vi blev exclusive istallet och nu har vi varit ihop i over ett ar.

Men shit, vad upprord jag var och fortfarande ar over detaljerna i brevet! Men jag var ingen angel sjalv pa den tiden. Han skulle bara veta... Dessutom har jag ingen ratt att rota bland hans papper sa jag far skylla mig sjalv. Angest.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh Anna din åsna....vad skulle du ner i lådan å göra....det e ju typiskt att man bara inte kan låta bli och kika...självdestruktivt.

Du gå ner i vikt?! Vansinne, du är ju fin som få!!!

Vem e denna brud??? ja e tillbaka i KD om två månader, Jag ska slåss. bara ge mig namnet så kommer slynan åka på en omgång hon sent kommer glömma.

åväl, ni har det bra nu och det e allt som betyder ngt!

STOR KRAM från din egne lille gris =)

Postat av: Joel

Oavsett vad du gör så älskar vi dig ändå! Det vet du. Du är ju syster OZT! :P

2008-04-27 @ 04:36:24
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: Anna

jävlar jävlar, det är sånt där om man verkligen inte borde göra men som man drivs till ändå :/ Oftast får man ju reda på saker som gör ont. Men finaste vackraste vännen, som du skriver själv får du tänka på det som är bra med er nu och att det var jättelängesen han skrev det där. Sen är jag som Carro sjukt nyfiken på vilken brud han menade!! PUSSAR på dig!

2008-04-27 @ 12:57:30
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Therrorese

Så klart du skulle ner i syltburken älskade Siss....men som Anna så klokt skrev, det var längesen. Kommer ihåg två brudar som satt med varsitt glas rödvin i baren på Ski Lodge i Sälen när det plingade in sms från en viss Drog som vr i Paris....Det var 100 år sen.
Och du vet vad jag alltid sagt. Du är vackrast i världen, och kilon för mycket är det dummaste, dummaste, dummaste jag hört. Ta hit honom ska jag nita´n!!

2008-04-27 @ 23:11:01
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

puss pa er!!! =)
carro & anna, det ar hans ex.. ar overtygad om att jag har berattat historien om henne tidigare..

2008-04-27 @ 23:14:07
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Carro

Hmm...blir svårt för mig att köra över henne då...nåväl, mentalt kan jag göra lite va ja vill me fanskapet.

=)

kram

2008-04-28 @ 10:39:47
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Pierre

varför inte ta och snoka lite i hans mobil oxå? fi fan annarki, jag hade skickat dig rätt ut efter en sån snokning...forbidden like hell...

2008-05-12 @ 09:30:39
Postat av: Annarki

jag veeeeeeeeet, pierre! jag veeeet...!!!

2008-05-12 @ 22:05:43
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback