Vänskap?

Igår när vi skulle gå in på klubben stog det två tjejer i kön. En av dom var så full så hon inte visste vad hon gjorde, hon kunde inte stå rakt, hon trillade och vinglade... Vi andra som stod i kön frågade vännen som såg mer eller mindre nykter ut, om hon inte kunde sätta hennes kompis i en taxi så att hon fick åka hem varpå vännen svarade att hon hade försökt men att det inte gick men att kompisen skulle bli bra snart... Att hon förmodligen inte kommer att komma in men att hon i sådana fall kommer att lämna sin vän utanför och själv gå in. När den aspackade tjejen spydde i kön, tog vakterna henne därifrån men den så kallade vännen stog kvar i kön. Inte ens när tjejen blev omhändetagen av polisen, reagerade vännen utan gick in på klubben.

Jag undrar lite hur hon tänkte. Kompisen alltså. Vad som helst hade kunnat hända med hennes "vän" och hon kunde inte bry sig mindre. Fy fan. Jag skulle nog aldrig utsätta mig för en sådan fylla som den där tjejen hade, men om det någon gång skulle hända så känns det bra att veta att jag har bra vänner som kan ta hand om mig i en sådan situation.

Kommentarer
Postat av: tess

kan ju inte ha varit en äkta vän, det där... fan, vad dålig stil!

2007-11-11 @ 14:06:36
Postat av: Anna

Det skulle aldrig hända, det vet du. Du är tillåten att ha sånda superduperäckelfyllor för du har mig, eller någon annan som ser till att du kommer tryggt hem till sängen! När kommer du hem? :)

Postat av: Blingbling

Det var en mycket dålig vän det där. Hon kan inte ens kallas vän. Det där är ofårlåtligt. Hon borde skämmas.

2007-11-11 @ 15:06:09
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Danne

Du borde ha kommit till Grodan o räddat mig från alla drinkar jag drack.
Har varit så sjukt bakis hela dagen!! Eller rättare sagt jag har varit bakis sen 12-tiden, innan dess var jag fortfarande full. Bläääääääääääääääää!!!

2007-11-11 @ 17:16:32
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Carro

Ja, se folk.

2007-11-11 @ 18:01:17
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Therrorese

Ja, hon var en riktig biatj den där bruden. Hur man kan stå och se sin kompis bli bortförd av två poliser och bara skita i det....ofattbart

2007-11-11 @ 19:36:13
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

Anna: Superduperfyllan.. It's never gonna happen, darling... men puss!
Danne: Nej, Solidaritet was the shit last night!! Du borde ha kommit dit istället, på allvar!

2007-11-11 @ 21:55:04
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback