Nollställd

Jag är dum i huvet. Har bråkat med Drogen igen och han är riktigt arg på mig den här gången. Visserligen har vi pratat igenom det mesta nu och han har gett mig en chans att visa att "I can do better", vilket jag kan. För jag blir alldeles rabiat över småjävlasaker. För att jag själv mår bättre och får ventilera så avreagerar jag mig på någon.  Kanske skulle göra som storasyster och börja boxas istället. Detta funkar i alla fall inte. Jag målar solen svart. Jag skäms. Jag är dum i huvet. Skjut mig.

image2

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Du är ALDRIG ALDRIG dum i huvet! Glöm inte det. Du är den smartaste!! Älskar dig, Siss!

Postat av: Blingbling

Kanske var det den kommande lingonveckan som ställde till det. Vid mens har man ju tendens att hugga och sura över det mesta.

2007-11-13 @ 21:44:37
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback