En pizza senare...

Jahapp. Hemma klockan 23 på en lördagkväll. Var åtminstone hemma hos Galenpanna, fick den där pizzan som jag hade fantiserat om hela dagen. Nu är jag så mätt så jag kan kräkas och ska lägga mig och toksova tills jag är riktigt utvilad och redo att ta tag i både plugg och städning i morgon. Det är skönt att inte behöva vara bakis i morgon. Andra advent och min namnsdag. En ny dag.

Drogens dag har precis börjat, och han ska ut och fira sin födelsedag nu med vänner. Jag önskar verkligen att jag kunde vara där med honom. Vi kommer i alla fall kunna fira både min dag och nyår tillsammans, och många andra dagar därtill. Jag längtar verkligen ihjäl mig..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback