Förändring förgyller

Idaaag hörrunini, idaaag skulle jag ha jobbat men ansåg det roligare att måla om hallen. Fick ett infall efter en inspirationsbild jag fann på nätet. Min vita hall ser alltså numera ut som den på bilden, undantaget de vita ramarna, klackskorna och övriga attiraljer. Dock funderar jag på att fråga farfar om jag kan få ett av hans älghorn som han vid ett intensivt tillfälle har jagat tag i, och sedan måla det vitt och använda som klädhängare. Herr Söt anser att det är en hädelse att omvandla någonting så heligt som en del av ett djurkadaver till en så praktisk sak som jag ändå vill förvandla den till, men jag vet inte. Jag tror det kan bli riktigt kitschigt. Nåväl, färgen blev i alla fall fint, och tillsammans med min superduperguldiga vardagsrumstapet som jag köpte på Bolagret härom dagen kommer min lägenhet nog så småningom bli som en bal på slottet.


Kommentarer
Postat av: jaanet

åh! jag vill se bilder, massa bilder!! från lägenheten :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback