Golvade

För tre dagar sedan gjorde jag min första resa till Bauhaus. Har aldrig satt min fot där innan, men insåg så snart jag gick in i butiken att det ju är ett mecka för alla hemmafixare! Därmed även för mig. Med Herr Söts assistans införskaffade jag mig en herrans massa kvadratmeter ekparkett. Och efter nästan två dagars pusslande så ligger nu golvet och glänser med sin närvaro i köket och jag är superdupernöjd! Men hur skulle jag inte kunna vara det; golvet är lagt med så mycket kärlek och entusiasm att det på något vis utstrålar lycka. Übersköna Mister Söt har funnits med under hela golvläggandet och vi har tillsammans varvat pusslandet med sågande, svett, pussar, skratt och golvbrottning. Vi har slitit hårt och när sista plankan var lagd var vi precis som köket - golvade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback