Om du var tvungen att välja...

...hade du då valt Kärlek eller Karriär?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Kärlek.

Postat av: Therrorese

Hm, undrade just när den frågan skulle dyka upp...Förstår att det är myket som rör sig i huvudet ditt, min älskade syster yster.

Det är ett galet svårt val. Jag har ju halvt om halvt gjort ett sådant val. Men mitt val var inte så avgörande som ditt. Jag fick både på sätt och vis. Kärleken inte är optimalt löst för tillfället men förr eller senare så hamnar jag där jag kan kombinera båda. Och mitt longdistance är bara 65 mil och inte tusentals mil..



Det är supersvårt att råda. Antar att ditt hjärta vill allt på en gång...



Slå en pling när du har tid, gumman.



Puss!

2009-09-28 @ 17:22:35
Postat av: Anna röd

kärlek.

2009-09-28 @ 17:24:06
Postat av: Nina A

Hm.. Det var ett ganska jobbigt val.. Mycket jobbigt rättare sagt.. Man vill ju inte vara utan kärleken, men man vill ju inte missa en karriär heller.. Usch då! Hoppas att det löser sig för dig, vännen! KRAMis

2009-09-29 @ 13:09:29
Postat av: Jessica

kärlek skulle jag välja. men det skulle nog vara ett dumt val, man ska välja med hjärnan och inte med hjärtat, men likförbannat skulle jag välja kärleken varje gång.

2009-09-29 @ 22:25:30
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Carro

Karriär.



Karriären består av en stege.

Kärlek finns i många former och färger.



Så. Karriär. Lätt.

2009-09-30 @ 11:38:50
URL: http://twitter.com/carolineinlife
Postat av: u

En bra karriär, för då får man råd att köpa kärlek.

2009-10-01 @ 00:47:19
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: suki

Hade valt kärlek. En bra karriär kan man nå oavsett vart i världen man än är :)

2009-10-02 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback