Variation

Igår hade jag en toppenkväll! Den började med grillning och kubb hos B och det fanns egentligen inga fortsatta planer för kvällen. Men efter lite vin så ändrades situationen. Såklart. Vi satte oss på en uteservering och därefter hamnade vi på den sedvanliga krogen. Dansade tills vi svettades, snackade immigrationspolitik och kärleksbekymmer. Träffade dessutom en (american-) fotbollsspelare från North Carolina som bor här nu. Såg en skitblodig fight och flirtade till mig att DJ'n skulle skriva upp mig plus fler på gästlistan för idag. Dessutom hörde jag några killar säga på turkiska att de tyckte att vi brudar var snygga. Så jag kontrade med turkiska tillbaks och chockade dem. Alltid lika skoj.

Idag är jag toktrött men jag ska nog komma igång till kvällen. Det är ju schlagerfeber, och som bekant så får ju jag typ eksem av schlager. Boss och jag har sagt att vi ska tvärstrejka och sitta inne på toaletten hos B medan de andra kollar på Eurovision. Blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Jessica

B as in Mini?

Postat av: Annarki

haha, japp, B as in mini :)

2009-05-16 @ 19:19:32
Postat av: Daphne

Hehe! de där e nått ja har tänkt att chocka me också.. fast jag måste nog hitta mig nån som har lust att lära mig lite mer.. kommer nog inte så långt om jag säger, nej, notan tack, stick, hur mår du? och va? hahah :P

2009-05-17 @ 02:04:16
URL: http://daphneheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback