Alla verkar vilja ligga med Robert Pattingson

Vart jag än tittar finns killen som får alla tjejer - från de faktiska tonåringarna till kåta medelålders tanter - att bete sig som om de vore tretton. Mr. Robert "blicken" Pattingson är tydligen den hetaste killen i världshistorien. Vem jag än lyssnar till så hör jag: "åååh, jag vill också ha det sådär..!" och "åååh, den där scenen när han stoppar biiileeen...!"

Själv fattar jag inte vad de snackar om. Nej, jag-har-inte-sett-filmen!  Jag är inte invigd. Och jag vill inte gå med i ert gäng. Jag är faktiskt en av de få som bestämt känner att jag inte vill hoppa på det där fjortiståget. Jag vill ha kvar min vilja, min identitet och inte förvandlas till någon kåt besatt fyrkant. Jag tror bestämt att filmen har en konstig kraft, ungefär samma kraft som Teletubbies påstås ha på barn och pårökta. En kraft man liksom inte kan rå över, och nej, jag vill inte bli hjärntvättad.

Med risk för att brännas på bål vill jag våga ställa mig i motvind och påstå att Robert Pattingson inte ens är snygg. Jag skulle inte vilja ligga med honom. Jag skulle inte bli knäsvag, och inte heller köpa en
kall Vampyrdildo att mysa till det med. Helt galet.


Kommentarer
Postat av: Isa

Word! =)

Postat av: POÖ

Helsicke va du är tillbaka. Med besked som någon kvällstidning säkert skrivit.



Jag har i alla fall hälen kvar här borta

2009-08-27 @ 12:10:40
Postat av: jaanet

nej Anna! Inte om du inte ens sett filmen. Den är helt enkelt väldigt fin. Och hans roll är väldigt fin och han spelar den så bra = han blir väldigt väldigt fin. En så himla söt historia - så det är inte alls konstigt att folk faller för den :) Fjortiståg tycker jag var lite väl faktiskt, det är väl roligt att folk tycker om och faller för en så mysig berättelse. Det behövs ju verkligen i den här världen som är ganska kall och jävligt och folk mest bara tycker illa om saker hit och dit hela tiden. Jag förstår inte vad som är fjortis med det? Och sedan har alla olika smak, jag är en av dem som inte direkt kan se om en människa är snygg eller inte om jag inte sett den i ett sammanhang på något sätt. Det kan tydligen du. Det är tråkigt tycker jag, att kunna säga bara sådär att en människa inte är snygg. Jag har aldrig riktigt förstått det. Tråkigt Anna / Fjortis som tycker vampyrisen är zzzmoking

2009-08-27 @ 14:17:47
URL: http://janeteklund.blogg.se/
Postat av: hannah

Haha. Jag håller med dig. Har faktiskt till och med plågat mig igenom filmen, och förstår fortfarande inte vad alla snackar om. Den sög. Big time. Och jag vill INTE ligga med honom.

2009-08-27 @ 15:15:16
URL: http://hannamedha.blogspot.com
Postat av: Annarki

Jaanet, ta det med en nypa salt ;)

2009-08-27 @ 15:49:21
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: POÖ

"jag är en av dem som inte direkt kan se om en människa är snygg eller inte om jag inte sett den i ett sammanhang på något sätt"



Jag tillhör dem som inte kan fatta hur folk kollar på en film och tycker någon är snygg och en mysig perfekt kille. Eller för övrigt lyssnar på en låt där en kille står och dansar och han är världens bästa kille.



Samanhang schmanganhamn. Utseende är ytligt, då kan man tycka någon är snygg eller inte - sedan kan uppfattningen ändras, men då ska man ju fasiken lärt känna personen och inte sett en film.



helsicke va bitter jag lät här nu, nog för jag e sjuk och måste jobba.

2009-08-28 @ 08:34:59
Postat av: Anonym

Detta var det bästa inlägget jag läst på lääänge! Vart är den där killen snygg nånstans...?! Inte nånstans.. Filmen har jag inte heller sett o VILL inte se den heller..

Pöss Nina A

2009-08-28 @ 16:52:17
Postat av: Therrorese

Seen it, don´t like him.

2009-09-01 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback