Annarki! Träneri! Annarki! Träneri!

Jomensåatteee... Nu är det dags att komma i vinterform. Jag har legat väldigt lågt med träningen hela sommaren och har knappt rört mig alls. Legat, det är verkligen vad jag har gjort. I den tråkiga bemärkelsen. Jag har legat i sängen, halvlegat i stolen på jobbet.. blivit tröttare, och tröttare... och tröttare...

Men nu är det alltså dags igen! Har skaffat ett guldkort på Sportlife och ser fram emot att inte matcha julskinkan i december, utan istället stoltsera med en slim och vältränad kropp till vintern. Dock har jag problem med motivationen. Är sjukt osugen på att gå och försöker just nu peppa mig själv till att orka prestera. Jag har införskaffat mig proteinshake och sitter just nu och toktänker på hur skönt det kommer att bli när jag väl har gått igenom mina första pass. Jag börjar lugnt - idag blir det Body Balance. Kan ju inte chocka mig själv, eller hur? Om en halvtimma börjar det...

It's you against me, little muscle

Kommentarer
Postat av: hannah

You go girl!

Postat av: Sofia

ALSKAR bilden!! Trana hart, garna tills det gor lite ont! :)

2009-08-29 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback