Jag och grabbarna

Igår hängde jag med grabbarna. Var över i Villan och drack massa bärs, åt kebabtallrik, lyssnade på 90-talstechno, irländska sånger och pratade politik. Intressant kombo. Efter att vi gjort detta ett tag bestämde vi oss för att gå ut till Ankan. Där var allt som det brukar: Svennebanan och Brittaberta dansar till E-type, Annarki önskar låtar, Annarki dricker shots, Annarki dansar lite och Annarki pratar med okända människor på balkongen. Rultade hemåt vid 2-snåret, nöjd och belåten över kvällen som hade varit. Inga skandaler, inga draman; bara skoj och många bra samtal. Det är annorlunda att bara umgås med killar; snacket är mer "vettigt" på något vis.. beror väl förvisso på vilka killar det är också, men de som var där igår är bra.

I morse vaknade jag klockan 08 av att just 08:an SMS:ade mig och sa att hon var utanför om 5 minuter. Ajustdetja, hotellfrukosten! Carro och jag brukar nämligen ha hotellfrukost en gång i månaden. Det var slitsamt att ta sig upp ur sängen men jag kan lova att hotellfrukost är king mot bakfylla. Denna gången följde också Kil med och vi gick till Scandic Winn. Frukosten var bra; de hade allt ifrån frukt till mörkt bröd till äggröra. Måste dock säga att Clarion Drott fortfarande slår priset hittills: priset är lågt (60:-) och de har typ ...allt. Dessutom finns kaffemaskin så man kan göra cappuccino etc., och så har de pannkakor.

Solen tokskiner idag men jag är lite för trött än för att gå ut. Ska nog vila en liten stund och sedan starta dagen på allvar.. vad det nu innebär.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Ja visst är de häftigt :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback