Ny dag, nya tag

Vaknade klockan 06 av att solen toksken in genom fönstret. Idag kan jag ha mina nya glajjor!! Ska upp till universitetet idag, på lektion - kors i taket - och ska tanka mig med kaffe innan detta fenomen. Igår slappade och deppade jag men idag blir det nya tag. 100% plugg, träning och en återtagning av mitt liv. Inga gräl med ditten eller datten utan fokus på mig och min sista tid här i Karlstad. Det ska vara kul att vara Annarki.

Fick för övrigt en säng i huvet igår och har nu en skitstor koagulering eller nåt på hela vänstersidan av skallen. Svor en lång ramsa. Trodde först att jag dog men eftersom jag ser solsken så kan jag väl inte vara i helvetet riktigt än. Ont gör det i alla fall.

Dags att påbörja onsdagen den 22 april.


When I ruled the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback