Markus Schulz

Igår dansade jag salsa, bachata och merengue, det kan jag lova! Jag svängde runt på dansgolvet, graciös och het, med kort, blommig klänning och ett stort leende på läpparna. Det är intressant vad dans gör med min kropp. En känsla av ren lycka sprider sig genom hela mig när jag får dansa. Ingenting annat räknas; jag ser inte människorna omkring mig, det är bara jag.. och min danspartner då, om jag har någon...
  Allra bäst gillar jag att dansa till elektronisk musik; trance, house och electro är mina favoriter. USA är inte det bästa landet att bo i om man gillar den sortens musik - här spelas mest funkiga rytmer som i mina öron låter nästan likadant hela tiden (precis som techno i många andras). Och folk dansar sällan här! Åtminstone inte i North Carolina.

Men på torsdag nästa vecka, då är det dagsför mig att röra på kroppen igen. Svettas som en dåre. Le större än någonsin. Vara en med musiken och finna mig själv, djupt inne i stroben. Jag ska på Markus Schulz!


Ger mig gåshud...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Coolt! Fan va kul du kommer att ha det! Du, eftersom jag är så oteknisk så kanske du kan hjälpa mig, vart ska jag adda html koden från feedjit för att också få en sån på min blogg? Fattade inte riktigt..haha.



Kramar på dig söntosen!

Postat av: Jessica

fasiken, jag är ju så dååålig! inte ens när jag har det svart på vitt så får jag det att fungera. ååååh

2008-09-18 @ 18:23:33
URL: http://jezzz.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Fan va sweet!!! Jag vill oxå....:/

2008-09-18 @ 20:34:11
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback