Teknikproblem

Min dator har pajjat. Det var längesedan det hände, men det blir allt mer påtagligt. Garantin på den har gått ut och därmed vet jag om att det kommer att bli dyrt att fixa den... om den ens går att fixa. Dessutom har jag problem med min kamera. Den blev tappad i vatten i somras och måste lagas. Tack och lov så fick jag låna mammas kamera nu, och den funkar ju bra... Men nu när jag skulle ladda upp bildena jag tog från Söndagens utflykt till Grandfather Mountain, upptäckte jag att minneskortet är trasigt. I min lägenhet har jag ingen musikspelare så det är alltid så tyst här. Det gör mig nervös. Jag vill ha en I-pod. Helst vill jag ha en I-phone. Har ingen MP3-spelare. Jag har inte råd att köpa en I-pod/phone nu eftersom jag måste fixa allt annat. Min mobiltelefon har också spårat ur. Tiden har slagits om och på något vänster så finns inte funktionen för klockan kvar. Jag har letat precis överallt..!! Samtidigt måste jag köpa vinterstövlar - ja, det är ett måste. Jag har haft mina i tre år nu. Det räcker liksom. Åh, om man ändå hade pengar....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, pengar - lösningen på allt! Och orsaken. Alla mina teknikprylar (telefonen, Mp3:n och datorn halvt) har också säckat ihop. jag tror att tekniken hatar mig, den kanske hyser något oförklarligt agg till dig med? Om jag blir rik lovar jag att dela med mig!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback