Dag 1

Idag har jag varit skittrött och det har inte alls varit kul. Trots det har jag lyckats hålla mig ganska bra till nyttigheterna; har skrivit en uppsats i hållbar utveckling och haft seminarium. Mer än så har jag egentligen inte gjort.. Dagens nederlag var två bagles, vilket kanske inte har varit allt för nyttigt... men vafan. Och förresten så pratade jag med Joelbiten och Jessi på MSN. Joelbiten spelade webradio för mig med gammal musik från vår bustid i Karlstad. Åh, jag saknar er sååå mycket!!!


Frukost: 1 bagle, kaffe
Lunch: Kallops med ris
Middag: 1 bagle
Sen middag: Gryta med kött o potatis
Godis: 0
Cigaretter: 0

Kommentarer
Postat av: JcW

12 timmar 39 minuter och 48 sekunder har jag sänt radio nu sist jag kollade. :P



Hehe. :D Im crazy men jag har kul. Du får lyssna fler gånger så ska jag blow your mind. .P

Postat av: Isa

Oh yeah, grymt med 0 cigg!! Kämpa på, kram

2008-09-16 @ 08:21:39
URL: http://babycake.bloggagratis.se
Postat av: Therrorese

Bra med ciggen! Yey!! Å en bagel eller två har ingen dött av!

2008-09-16 @ 21:53:51
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback