Ops!

Ibland är man lite för snabb med att sprida nyheter, det kan göra andra människor aningen upprörda. Men, ingen större skada skedd. Man får bara passa sig för vad man skriver på bloggen så att ingen annan tar "skada" av det... Har lärt mig en läxa.
För övrigt har min morgon sett ut såhär:
- vaknade med mardrömmarnas mardröm
- flingor till frukost (hatar flingor!)
- väderleksrapport, tropiska stormar på St. Croix
- skäll för att jag har skvallrat för mycket
- synen av en fet, blek hillbilly-rumpa på väg till skolan
- en urusel tentaskrivning. Pray to God that I'll pass...

Men nu har jag bara två lektioner kvar, sedan drar jag!!!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Principessa, det gör inget. Ibland blir man ju glad och tänker sig inte för :)

Det kommer inte bli stormar, ni kommer få det underbart!

Love ya! Puss!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback