Halloween

Det börjar närma sig Halloween, och det förbereds inte helt obemärkt med pumpkin pies, pumpkin cappuccinos, pumpkin decorations och pumpkin carvings. Igår hade Dani en pumpkin carving-potluck och jag var givetvis där och piffade min egen pumpa. Min blev den finaste, tycker jag i alla fall, med tanke på att jag har minst erfarenhet i pumpadekorering.
Inbjudningarna till Halloweenpartys börjar också rulla in, och Drogen, jag, C och hans flickvän funderar på vad vi skall klä ut oss till. Förra året var vi Rock, paper and scissors, och jag glänste på ett annat party som Amy Winehouse. Detta året lutar det åt att vi ska vara Ghost Busters. Jag ska ha en såpbubbelpistol och ett långt sugrör i fejkmetall som leder till min drink som jag ska bevara i ryggsäcken. Ska snart ut och jaga kostym.

Ska ni på något halloweenparty i höst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback