Onskelistor mottages

Har varit ute pa en liten shoppingtur idag. Fick kopt en scarf ifran Old Navy (25 kr) och en del harvardsprodukter fran Tigi till ett sammanlagt varde av 200 kronor. De luktar godis!!! Jag tankte pa hur dyrt det skulle ha blivit om jag kopt dem i Sverige (betalade nastan 1/3 av vad det skulle ha kostat). Just nu ligger dollarn pa ungefar 6 kr, sa det ar billigt
 har i USA. Speciellt harvardsprodukter, cigaretter och make-up (Lancome ar sjukt billigt!!) Sa - om nagon vill ha nagonting harifran sa mottager jag seriosa bestallningar ifran er. Just so you know... ;)




Kommentarer
Postat av: Therrorese

Hihi, det är ju det där schampot du och jag hade förra sommaren! Mitt är nästan slut, NU! Fatta drygt schampo!

Postat av: Therrorese

Å du Siss, beställningar coming up! Var så säker :)

2008-05-12 @ 09:44:18
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback